Представяме австрийския диджей Inner Tongue


Австрийският диджей Inner Tongue беше сред  първите 28 имена потвърдени за участие във фестивала „Евросоник- Нордеслаг“, което се състоя през януари в холандския град Грьонинген. Събитието представя най- изявените нови европейски изпълнители и се подкрепя активно от 27 радиостанции на Европейския съюз за радио и телевизия, което автоматично превръща фестивала „Евросоник- Нордеслаг“ в едно от най- големите радио събития в Европа. Истинското име на австрийския музикант е Wolfgang Hollauf, специално за предаването "Евробокс" виенчанинът разказа как се ражда псевдонимът му, за периода на депресия, от който излиза правейки музика.  Inner Tongue имаше много голям успех в клуб „Vera“ в Грьонинген, това е едно от централните места в града, където изявата с петчленния му бенд бе на 12-ти януари. Името на австрийския музикант е сред водещите музиканти на страната, той създава електронна музика, която носи усещане за спокойствие, на моменти чертае хипнотичен звуков пейзаж. Сингълът, който насочи вниманието на организаторите на фестивала в Грьонинген към Inner Tongue се нарича “Fallen Empire“. Ето и интервюто, което Inner Tongue даде за предаването "Евробокс".

Здравейте, аз съм Инър Тънг от Виена, говоря с вас по време на фестивала „Евросоник“. Името ми хрумна, защото използвам друг език, и ми хареса играта на думи в съчетанието Инър тонг- вътрешен език. Историята преди да започна да се изявявам като Инър тънг е следната. Загубих си гласа и не можех да пея около половин година, не можех и да говоря два месеца. В този период, започнах да пиша песни, учил съм музика преди това, песните, които написах, не бяха публикувани, защото не можех да ги изпея. Затова започнах да създавам песни без вокал. След като се възстанових и гласът ми се върна и вече можех да пея, опитах в студиото какво ще се получи, резултатът беше фантастичен и аз бях много щастлив. Това беше началото, когато се превърнах в Инър тънг.

Как създавате музиката си и песните си, сам ли работите или с групата си?

Обикновено пиша песните си вкъщи, пиша текста отделно, имам книга с текстове на песни. Мелодията идва в моменти, когато съм щастлив и комбинирам двата компонента, това е процес, който се мени периодично, работя вкъщи, след което заедно с бенда отиваме в студиото и пренаписваме нещата, правим студийни демо записи и отделно правим лайв изпълнения, това е процесът на създаването на моята музика.

Как се чувствате тук в Грьонинген и на фестивала „Евросоник“, вие бяхте един от първите музиканти, които получиха потвърждение за участие в изданието през 2017-та година.

Градът е много красив, има много хора по улиците, което ми харесва, хора, които карат велосипеди, както е навсякъде в Холандия, за първи път съм в този град и на този фестивал. Много е хубаво до обикалям наоколо, има толкова много изпълнители, при това много добри и сега отивам да видя изпълненията и на други участници.

И поздрава на австрийския музикант Инър Тънг към българските слушатели.

Здравейте България, аз съм Инър Тънг, много съм щастлив, че ме слушате!


print Отпечатай
ВИЖТЕ ОЩЕ

Почина големият български баритон Стоян Попов

На 83-годишна възраст от този свят си отиде баритонът Стоян Попов. Едва ли има почитател на операта, който да не познава изкуството на този   изключителен певец! Някои го познават от сценичните му превъплъщения, други – от многобройните му участия в концерти, като изпълнител на популярни песни. Всички го обичаха и се възхищаваха  на неговия..

обновено на 24.03.17 в 16:22

Световна премиера на „Тромп ла Мор” в Парижката опера

Героите на Оноре дьо Балзак оживяха на сцената на Парижката национална опера и, по-актуални отвсякога, заиграха своята "Човешка комедия". "Тромп ла Мор", първата френска премиера на парижката оперна сцена от пет години насам, беше очаквана с нетърпение. Тя е първият плод на един амбициозен проект на директора Стефан Лиснер за поредица от..

публикувано на 23.03.17 в 22:50
Леополд Хагер

Леополд Хагер: Обичам оркестрите, които надграждат

82-годишният маестро Леополд Хагер – един от уважаваните диригенти и педагози в Австрия, е в София тази седмица по покана на своя ученик Росен Гергов, главния диригент на Симфоничния оркестър на БНР. Още със самото си встъпване на тази длъжност българският диригент заяви, че за него ще бъде цел да запознае нашата публика с майсторството на..

публикувано на 23.03.17 в 20:01

„Пепеляшка“ на „Фортисимо Фамилия“ – истинско вълшебство!

Ще ми повярвате ли, ако ви кажа, че в пълната с публика зала „България“ повече от 100 деца на 3-4 годинки са изслушали внимателно 8 оперни увертюри и три арии с блеснали от вълнение и радост очички?! Повярвайте ми, възможно е, ако са вплетени в интересен нов сюжет по любима приказка, за което голяма похвала заслужава сценаристът Александър..

обновено на 23.03.17 в 00:02
Тито Скипа

Забравените тенори на ХХ век: Тито Скипа

Резултатът от анкетата на „Каста дива” „Любимите ви тенори на ХХ век“ беше лесно предвидим и е полезен с това, че cъбужда въпроса „Какво има на хоризонта зад гърба на тримата тенори?” Ако бях на мястото на госпожа Йорданова, щях веднага да отворя тема „Забравените тенори“ – тези, за които малко хора са се сетили, и Българското..

публикувано на 22.03.17 в 23:40