Актьорът Велислав Павлов играе главната роля и влиза в образа на Емил, а Теодора Духовникова, Весела Бабинова, Анастасия Лютова (във филма – "Ния"), Тони Минасян, Ирмена Чичкова му партнират в най-новия игрален филм на режисьора Илиян Джевелеков – "Вездесъщият".
Историята разказва за един писател, работещ в рекламна агенция, който в опит да осмисли живота си, решава да заснеме хората около себе си с десетки скрити камери. Скоро разбира, че всичко, което виждаме на повърхността, няма нищо общо с реалността в ежедневието им…
Докато го снимах, докато четох сценария, виждах някои неща, които се получаваха, и знаех, че има много добри неща и че може да бъде нещо много специално. След това, когато го видях на „Златна роза“ на прожекцията с публика, защото това е важното – да чуеш как диша, тогава разбрах, че е нещо специално, каза в "Преди всички" Велислав Павлов.
Филмът е много актуален и третира проблем, който се появява в последните десетилетия, каза Анастасия Лютова:
Мисля, че преди това хората не са предполагали колко могат да се пристрастят към този тип познаване на другия – ти си скрит зад някакъв профил, зад някакво око на камера.
Павлов сподели и за работата си на сцената и пред камерата:
Различно е много, но по един много странен начин се храни едно от друго. Като актьор да си на сцена, пред други, дава една особена сила и опит и смелост, но по някакъв начин дава и увереност, защото пред камерата също трябва докрай разголване и честност, и силата, и спокойствието, че можеш това да го правиш пред хора на сцена – това храни някак си. Чисто технически е различна играта на сцена и пред камера, но за мен едното захранва другото.
В звуковия файл можете да чуете интервюто на Силвия Великова с Велислав Павлов и Анастасия Лютова.
Традиция е преди всяко представление на Телавивската опера да има образователна лекция за създателите и изпълнителите на дадена опера, за ролята й в развитието на музикалното изкуство. Изнасят я критици, диригенти, режисьори, но преди премиерата на "Орфей и Евридика" на Глук лекторът беше тенор от хора. На незапознатите с тази певческа формация..
Започнаха прожекциите на “Травиата“ от поредицата “Опера в киното“. На 20-и април беше първата прожекция в Синема Сити в София, Бургас, Варна, Пловдив, Русе и Стара Загора. Следващите две ще бъдат на 24-и април и на 8-и май. Имаме възможността да гледаме дебюта на българската оперна дива Соня Йончева в цял оперен спектакъл на Арена ди Верона през..
В едното от двете най-големи събития в областта на музикално-сценичните изкуства, заедно с “ Фантомът на операта “, които белязват ярко столичния афиш през месец април, се превърна премиерата на Националния ни балет на “Великият Гетсби“ – спектакъл на знаменития хърватски хореограф Лео Муич по музика на Гершуин, Бърнстейн, Барбър и други..
Музиката на българския композитор Борислав Славов към видео играта Baldur's Gate 3 спечели наградата на BAFTA /Британската академия за филмово и телевизионно изкуство/. По този повод специален гост в предаването за музикално-сценични изкуства “ Каста дива “ беше младата звезда на Националния музикален театър “Стефан Македонски“ Илона Иванова,..
"12 тома стихотворения - това е един най-обикновен отчет за изпълнението на един проект в областта на културата . Нали всичко на проекти върви сега." Това каза пред БНР Марко Ганчев - писател, поет, сатирик, който днес ще представи събрани най-добрите си произведения в Националната библиотека "Св. св. Кирил и Методий". "Трудна работа беше..
От десет дни много софиянци са привлечени от "Библиотека под дърветата", която се намира в Южния парк. Ентусиасти превърнаха стара каравана в "Библиотека под дърветата" Един от инициаторите за създаването й е Михаил Нинов . Той вижда изхвърлени до кофата за боклук книги. Хрумва му, че може да се направи място, където те да бъдат..
След години живот в чужбина млади семейства в Габровско избират да живеят на село и да се върнат към корените си. Те ще се съберат на среща в..
За периода 2021-2023 г. БДЖ отчита 23% ръст на разходите. От 2012 г. до 2024-та пък има едва 1,8% ръст в цената на билетите . Това обясни..
Имах два избора - или да вляза и да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта, защото очевидно той не разбира от дума. Реших, че е по-добре..