Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Правителството в Гърция оцеля след вот на недоверие

Само с гласовете на депутатите консерватори от управляващата партия в Гърция „Нова демокрация“ правителството на Кириакос Мицотакис получи вот на доверие.  След три дни остри дебати в парламента оцеля правителството на Мицотакис беше подкрепено със 159 гласа от 300-членния парламент. Цялата опозиция гласува за сваляне на доверието от кабинета...

публикувано на 29.03.24 в 01:40

Най-много трудности медиаторите в Монтанско срещат в убеждаването на местите хора да отидат на преглед

Приобщават и ограмотяват ромския етнос в общините Монтана и Бойчиновци. Целта е да се подобри значително подобри достъпът до здравни, социални и образователни услуги.  Резултатите от дейността по проект:   "Интегрирани подходи за приобщаване и овластяване на ромския етнос в Монтана и Бойчиновци" бяха обсъдени на среща.  Проектът е насочен към една..

публикувано на 28.03.24 в 22:44

Подадени са проекти за саниране на жилищни сгради по ПВУ за над 152 млн. лв.

307 проекта за енергийно обновяване на жилищни сгради са подадени по втория етап от процедурата за саниране по Плана за възстановяване и устойчивост. Те са на обща стойност над 152 млн. лв.  Процедурата е първата по рода си за предоставяне на финансова помощ за обновяване на жилища с 20% самоучастие на собствениците. Това съобщиха от..

публикувано на 28.03.24 в 22:24

Съдът потвърди санкция за Община Дупница заради ремонта на бившия младежки дом

Административният съд в Кюстендил потвърди санкция за Община Дупница, наложена от МРРБ по ремонта на бившия младежки дом в центъра на града. Проектът „Преустройство и смяна предназначението на Младежки дом в Градски исторически музей е по Програмата "Региони в растеж" за 1 470 000 лв. Ремонтите са проточиха с няколко месеца над фиксираните 180..

публикувано на 28.03.24 в 22:16

Жители на 9 села са притеснени да не останат без транспорт заради премахване на влакови линии в Петричко

Жителите на 9 петрички села може да останат без никакъв обществен транспорт заради подготвяно от БДЖ премахване на повечето влакови линии между Кулата-Петрич и Благоевград. От държавното дружество заявиха, че в момента се прави анализ и решение все още няма, но уточниха, че за най- натоварените линии ще осигурят алтернативен автобусен транспорт...

публикувано на 28.03.24 в 22:11

Спецоперация в центровете за мигранти в София

МВР предприе, минути след 20 ч., изненадващи проверки в 3 бежански центъра в столицата. Най-силно беше присъствието на униформени служители в столичния кв. "Овча купел". Те бяха тежко въоръжени и маскирани. В рамките на операцията се използват и специално обучени кучета.  Заместник-директорът на Столичната дирекция на вътрешните работи..

публикувано на 28.03.24 в 20:44
Володимир Зеленски

Зеленски е разговарял с Майк Джонсън за спешната необходимост от нова военна помощ от САЩ

Президентът на Украйна Володимир Зеленски съобщи, че е разговарял с председателя на Камарата на представителите на американския Конгрес Майк Джонсън за спешната необходимост от нова военна помощ от Съединените щати. Зеленски съобщи в социалните мрежи, че е обяснил на Джонсън каква е ситуацията на фронта, както и за "драстичното нарастване на руския..

публикувано на 28.03.24 в 20:10