Блогове, влогове, уикита, тагове…

Героите на новите поколения не са в книгите, театралните представления, киното, площада. Те са в интернет и още по-точно в социалните медии. Докато цъкаме с език и не можем да проумеем защо детето боготвори някой недорасъл философ, само няколко години по-голям от него, бизнесът все повече си дава сметка, че казаното и показаното в социалните медии, е прекият път към сърцата и джобовете на клиентите. Опитни специалисти изработват специални стратегии, тактики и инструменти за създаване на доверие, привличане и задържане на потребители или партньори в бизнеса. С д-р Силва Димитрова, специалистка по социални медии, надникваме от другата страна на „екрана”, за да си дадем сметка как бизнесът се домогва до съзнанието ни.
• Езикови справки по радиото - – „лазарник“
• Забравете тази дума: слушателски бележки за днешната ни реч.