Десислава Бошнакова: Избирателят не е толкова морално беден, за да бъде купен с евтини обещания

Снимка: БГНЕС

Учудва ме способността на хората, формиращи посланията на политическите партии, да мислят, че ние, избирателите, нямаме никаква памет. Това заяви в интервю за предаването "Преди всички" пиар специалистът и преподавател в Нов български университет Десислава Бошнакова: 

Посланието, дори формирано от специалист, би трябвало да отговаря на това, за което се бори съответната партия и да съответства на самите хора, които ще го говорят. Иначе става много невярно. Обещават се отново ангро решения, които не са решения на проблемите, които избирателят иска да бъдат решени, а временно решение на нещо, което би го направило не толкова критично гледащ. 

Когато идват избори и на вас ви се казва, че те не са толкова важни, защото предстоят нови избори, гласоподавателят отива с друга нагласа да гласува, подчерта Бошнакова: 

Кампанията е наистина зловеща и в доста грозни краски, ако трябва да разграничим битката между двете големи партии и всички останали. Думата "промяна" няма как да бъде свързана с тези, които ни докараха до нуждата от промяна. Мисля, че избирателят може и да е финансово беден, но духовно и морално не е чак толкова беден, за да могат да го купят с евтини обещания. 

Избирателят е изправен пред доста труден избор и участниците в този избор по никакъв начин не го улесняват, каза в заключение пиар експертът.

Цялото интервю на Силвия Великова с Десислава Бошнакова слушайте в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!