Внимавайте с резервациите при големи спортни състезания

Разговор с Димитър Маргаритов - I част

  „Основното право, което имаме като потребители е да получим това, за което сме си платили и което ни е било обещано, че ще се предостави. Това всъщност са и част от най-често срещаните проблеми, за които сигнализират ползвателите на туристически услуги“ - коментира в студиото на Радио Благоевград Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.

  По думите му, „когато говорим за някакво значимо спортно събитие, като предстоящата в Банско Световна купа по ски алпийски дисциплини, освен самото хотелско настаняване и съпътстващите услуги, имаме правото да получим и съответния достъп до състезанието, което предстои“.

Димитър Маргаритов и водещата Биляна Славчева

  „Тези, които вече са направили своите резервации за предстоящото спортно събитие, могат да бъдат по-спокойни, защото могат да направят проверка на това, което са заявили и да потърсят съдействие при проблем. А за тези, които ще направят резервация в последния момент, припомням съветите, които даваме в подобни моменти: да настояват да получат информация за обекта, в който ще се настанят, какви допълнителни услуги могат да използват срещу цената, която ще получат и ако нещо не е наред, този който е отговорен към потребителите, е търговецът, който е продал съответния пакет“ - коментира още Димитър Маргаритов, председател на КЗП.

  Според Айше Медарова, управител на хотелски комплекс в Банско, състезанията от ранга на Световната купа по ски, са голяма реклама на курортния център, както и чудесна възможност за привличане на повече туристи.

  Самите туристи и гости на Банско, са доволни от предлаганите услуги, но констатират завишаване на цените, както на туристическите услуги, така и на стоките от първа необходимост. Това е особено осезателно в дните около големи спортни събития, както и през активния туристически сезон.

„Комисията за защита на потребителите не може да контролира цените на услугите и стоките, но можем да реагираме по отношение на некоректно предоставената информация, относно по-високите цените - това е един често срещан проблем, за който сигнализират потребителите“ - коментира още Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите.

Подробностите можете да чуете в интервюто на Биляна Славчева с Димитър Маргаритов, както и в разговорите на Лина Пъргова с Айше Медарова, с туристи и гости на Банско:







Още от БНР уеб