Неочакваните ситуации за потребителите по време на ваканция

В какви неочаквани ситуации се озовават потребителите по време на ваканция
Комисията за защита на потребителите разпространи поредица от статии със съвети как да постъпваме при различни ситуации, които могат да възникнат по време на ваканцията ни - „Най-важното за потребителите през лятото”.

За какво да внимаваме при покупка на стоки, в ресторант или хотел, ако резервацията ни е дублирана, ако чадърът и шезлонгът на плажа се заплащат, но са част от ол инклузив пакета ни, как да реагираме при проблеми с банкомат - това са част от полезните съвети на КЗП.

Попадали ли са софиянци в подобни неприятни ситуации, каква е била реакцията им, към кого са се обърнали, по какъв начин са потърсили правата си и смятат ли, че подобни кампании като тази на КЗП биха им били от полза - чуйте в анкетата на Мария Илиева.

Още от Ритъмът на столицата