Eмисия новини
от 12.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Гуруто на маркетинга Рич Нутински обяснява какво е прагматичен маркетинг

Всички знаем, че решенията ни какви стоки и услуги да потребяваме често са базирани на успешния маркетинг на компаниите, които ни ги предлагат. Гуруто на маркетинга Рич Нутински обяснява как се прави този маркетинг. Той е в основата на успеха на мултинационални компании в сферата на IT технологиите, спортните стоки, веригите за бързо хранене и много други. Повече от 25 години Нутински представя принципите на прагматичния маркетинг. Какво представлява той?
 

"Прагматичният маркетинг е подход, който помага на технологичните компании да постигнат успех с продуктите си и  изобщо с цялата си маркетингова стратегия. Мисля, че най-важното е, че ние даваме на компаниите език подход и структура в правенето на бизнес, които са поставени, те са фокусирани върху пазара и върху нуждите на техните клиенти, а не върху вътрешните за компаниите идеи. По този начин многократно се увеличават шансовете им за успех, за утвърждаване в конкретната бизнес ниша. Например, ние помагаме на компаниите да намерят проблеми, които се решават с техните продукти. Много често се получава така, че компаниите създават определен продукт просто защото могат и чувстват необходимост да го направят, Те някак си се влюбват в идеята и чак когато техният продукт е готов, си казват: Сега трябва да намерим някой, който да го иска. Ние учим компаниите, че първо трябва да дефинират проблема и след това да създадат продукт, който да го решава".


Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени