Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Дан Рамсден: Чрез дигитализацията даваме по-голям достъп на аудиторията до медията

2
Дан Рамсден - креативен директор на Би Би Си, и водещата на „Хоризонт до обед“ Ирина Недева
Снимка: БНР

Чрез дигитализацията даваме по-голям достъп на аудиторията до медията. Това каза в интервю за "Хоризонт до обед" Дан Рамсден, креативен директор на Би Би Си, отговарящ за потребителското преживяване при използването на дигитални продукти.

"В момента можете само да слушате радиото, а когато то е онлайн, можете да го пуснете, когато искате. Вече е лесно да препоръчвате съдържание, за да бъде намирано по-лесно онлайн и е много лесно за хората да участват в разговор, да споделят, да харесват. Така че дигиталните медии позволяват повече споделяне. Сега медиите са много по-ценни за аудиториите, с които се свързват".

Какво значи креативното мислене да е въплътено в дигитални продукти и услуги?

Дан Рамсден - креативен директор на Би Би Си, и Леона Асланова

"На гости съм и се опитвам да говоря на език, който не разбирам. Тук има много коридори и врати и не знам накъде да се насоча. В онлайн средата ние, архитектите ѝ, помагаме на потребителите да се ориентират", обясни Рамсден. 

Леона Асланова, организатор на форума Innovation explorer допълни, че форумът е минал изключително вдъхновяващо.

Още по темата чуйте в разговора в звуковия файл.

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени