Чрез дигитализацията даваме по-голям достъп на аудиторията до медията. Това каза в интервю за "Хоризонт до обед" Дан Рамсден, креативен директор на Би Би Си, отговарящ за потребителското преживяване при използването на дигитални продукти.
"В момента можете само да слушате радиото, а когато то е онлайн, можете да го пуснете, когато искате. Вече е лесно да препоръчвате съдържание, за да бъде намирано по-лесно онлайн и е много лесно за хората да участват в разговор, да споделят, да харесват. Така че дигиталните медии позволяват повече споделяне. Сега медиите са много по-ценни за аудиториите, с които се свързват".
Какво значи креативното мислене да е въплътено в дигитални продукти и услуги?
"На гости съм и се опитвам да говоря на език, който не разбирам. Тук има много коридори и врати и не знам накъде да се насоча. В онлайн средата ние, архитектите ѝ, помагаме на потребителите да се ориентират", обясни Рамсден.
Леона Асланова, организатор на форума Innovation explorer допълни, че форумът е минал изключително вдъхновяващо.
Още по темата чуйте в разговора в звуковия файл.