“В случая не съм сигурен, че колегите комуникатори от ГЕРБ са го взели, по-скоро може да са стигнали до него по някакъв друг път и да не са си направили труда да проверят дали има подобно нещо“, каза пред БНР специалистът по политически комуникации Любомир Аламанов в коментар към темата за безидейността на политиците в предизборната кампания, породена от взаимстването на предизборния слоган от ГЕРБ “Европа ни чува“ от кампанията на НДСВ за 2009г.
Според него и друг път е имало “подобни варианти на заемки, може би не в такава сила“.
Постепенно публиката започва да се изнервя, каза Аламанов и допълни:
“Все още българската аполитична публика е донякъде вярна на своите партии. Но когато се мине някаква граница, даже най-твърдите фенове се изнервят изключително много. В момента наблюдаваме едно много силно изнервяне, но не заради слоганите, слоганите може би са поводът, даже апартаментите, може би, са поводът. Причините са доста по-дълбоки, те са, че има някакво затъване в липса на реформи в обществени сектори – здравеопазване, социални грижи, сигурност. Когато причините са дълбоки, всеки повод може да запали искрата на обществено недоволство, каквото виждаме".
Интервюто с Любомир Аламанов може да чуете от звуковия файл.