Eмисия новини
от 09.00 часа

Китай прояви интерес към моден бранд с български символи

Венета Райкова, дизайнер
Снимка: Таня Величкова

Шевиците и модата, в която аз влагам българския дух и традиция, са същината на нас като българи, каза пред БНР дизайнерът Венета Райкова, която от няколко години има свой моден бранд, съдържащ българските символи.
      

„Това е нещото, което ме концентрира върху по-цялостната картинка, а не върху единичните случаи. Единичните са тези, които определят дадена нагласа на хората да бъдат патриоти, отявлено патриоти, показно патриоти, а не патриоти в душата си. Аз нямам проблем да погледна вътре, да видя и покажа това, което виждам и навън, без то да бъде натрапчиво“.

В предаването „Преди всички“ Райкова разказа как е започнало всичко: „Това беше вътрешно усещане – как повече хора около мен да имат подтика да бъдат по-щастливи и по-красиви. Зачетох се кои са били моментите, в които сме демонстрирали тази сила и дух. Колкото повече четях, толкова повече се убеждавах, че съм на прав път. Всичко хубаво започва от нещо простичко. Как впоследствие се усложняват нещата, е въпрос на лична интерпретация.

Интерес към модния бранд има от Китай и там ще бъде открит бутик, съобщи Венета Райкова.

Цялото интервю чуйте в звуковия файл.  


Още от
Улица

Къса уличка с дълга история

публикувано на 14.10.19 в 11:00