Eмисия новини
от 12.00 часа

"Фейсбук" се съгласи да плати $40 млн. на ощетени рекламодатели

Снимка: ЕПА/БГНЕС

"Фейсбук" се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, според които социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде "Асошиейтед прес".

Калифорнийското издание "Мъркюри нюз" информира, че в съдебното споразумение "Фейсбук" приема, че е допуснала нарушения.

Рекламодатели започнаха дело срещу "Фейсбук" през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

"Фейсбук" публично призна грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

Още от