Eмисия новини
от 21.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Само 4 процента от жалбите в КЗП са в сферата на туризма

Димитър Маргаритов
Снимка: Ани Петрова

Само 4 процента от жалбите в Комисията за защита на потребителите са в сферата на туризма. Според председателя на комисията Димитър Маргаритов по-доброто качество на туристическите услуги е в резултат и на съвместните проверки на контролните институции.  В края на месеца започва инспектирането на пистите в зимните курорти.

Туристическият бизнес у нас все повече осъзнава необходимостта от това да предоставя качествени услуги и познава добре изискванията на институциите, заяви в Банско Димитър Маргаритов:

"При нас конкретно, в Комисията за защита на потребителите едва около четири процента от всички жалби, които ние получаваме годишно, касаят качеството на туристическия продукт. Мисля, че една от причините е именно това, че от последните няколко години ние се стремим да координираме усилията си с колегите от другите институции, основно БАБХ, Агенцията по метрология и технически надзор, икономическа полиция и това дава своя резултат".

В края на месеца започват проверките за информационната обезпеченост и сигурността на пистите и съоръженията, каза още Димитър Маргаритов:

"Пистите да имат категориите съгласно наредбата и да са предоставени на видно място информационните табели със степента на категория и с правилата за безопасност, същото между другото важи и за съоръженията като тук отново имаме идея да извършваме съвместни проверки с колегите от Агенцията по метрология и технически надзор".

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна