Традиция и съвременност се преплитат в рекламните клипове за българското председателство

Автор:

В навечерието на официалното откриване на Българското председателство на Съвета на ЕС, в НДК показаха рекламните клипове, с които страната ни ще бъде представяна пред останалите страни-членки. Те ще бъдат три и ще се излъчват преди всяка формална или неформална среща, както в София, така и в Брюксел и Страсбург. Какво е тяхното послание обяснява министърът на европредседателството Лиляна Павлова:

СнимкаЕдиният клип, който представяме, се нарича „Това е България“. С него искаме да покажем страната ни на онези наши гости, за които тя е непозната. Вторият клип описва приоритетите на българското председателство, а третият ще покаже известните българи и постиженията, които сме дали на света. Видеоклипът има една основна задача – да преоткрием България като скритото бижу на Европа.


Видеото, посветено на българските таланти, прославили страната ни, все още не е завършено. Неговата премиера предстои след няколко седмици.

Продуцент на клиповете е Димитър Гочев, режисьор – Божидар Велинов. Посланието, което носят, е че няма как да не се влюбиш в страната ни от пръв поглед. Снимките оставят усещането, че са уловили България в четири сезона, макар да са правени преди 10 дни. Главните роли са поверени на актьорите Бойко Кръстанов и Лорина Камбурова. Героите им са двама младежи, които пътуват из страната, опознават нейните традиции, обичаи и срещат нови хора, които ги изненадват със своето гостоприемство и добронамереност. В краткото видео своето място намират и два хилядолетни обичая – нестинарството и кукерските танци. Внимание е отделено на българския фолклор, както и на нашата азбука – кирилицата. Бюджетът за трите клипа, интернет банерите и логото, както и за оригиналната музика, композирана от Красимир Тодоров, е 202 000 лева. Предстои да бъде закупено рекламно време в телевизиите и радиостанциите, в което те да бъдат излъчвани.

Снимки: eu2018bg.bg и БГНЕС

Още от рубриката

Децата, които станаха добрите герои във Фейсбук

Давид, Емо, Калин и Ева – това са децата, които станаха популярни във Фейсбук благодарение на една благородна кауза. За броени дни инициативата им да съберат пари за един от кучешките приюти близо до София спечели много привърженици и споделяния и..

публикувано на 17.07.18 в 10:39

Младежи от пет държави се обучаваха в лагер по предприемачество в Габрово

В архитектурно-историческия резерват "Боженци" се проведе   Първият международен младежки лагер "Предприемачът като откривател". В него участваха 22 младежи от България, Беларус, Израел, Полша и Русия. Партньори в организирането на лагера бяха Община..

публикувано на 15.07.18 в 08:30

Софийската пожарна служба навършва 140 години

На 16 април 1832 г. в София избухва пожар, който бързо обхваща магазини, кафенета, хлебопекарна, няколко къщи. Разтревоженото население се втурва по улиците, но не е в състояние с нищо да потуши огъня. Точно този ден в София е повреден главният..

публикувано на 14.07.18 в 08:00