Интер Експо център е домакин на международното туристическо изложение „Ваканция и спа Експо“

Автор:
Снимка: holidayfair-sofia.com

Международната туристическа борса „Ваканция и спа Експо“ е едно от най-големите изложения, посветени на туризма у нас. Тазгодишното издание е 35-о поред, а участниците ще бъдат над 360, както от България, така и от още 22 страни. Над 50 български общини също ще имат свои представители на форума, където ще представят възможностите за почивка и развлечение на своя територия. В рамките на изложението от 14 до 16 февруари залите на „Интер експо център“ в София ще приютят изложители от Турция, Македония, Гърция, Италия, Испания, Великобритания, Хърватия, Мексико и Доминикана. Участие са потвърдили и представители на Министерството на туризма на Куба, както и посолствата на Аржентина, Азербайджан и Южна Африка.

За първи път туристическата борса има свой официален партньор– Сърбия. По думите на организатора Вихра Огнянова, западната ни съседка се утвърждава като една от дестинациите в региона, които умело използват туристическия си потенциал. Сърбия се превръща във все по-разпознаваема и търсена дестинация за уикенд туризъм. Интересът на българите към страната е голям – дължи се на близостта на културите на двете държави, добрата храна и прочутото гостоприемство. А за засиления туристически поток от България към Сърбия свидетелстват пълните хотели и ресторанти близо до границата.

По време на „Ваканция и спа Експо“ посетителите ще могат да се запознаят с продукти на компании от сферата на информационните технологии, както и със съвременни онлайн платформи за предоставяне на туристически услуги. Освен това ще имат възможност да присъстват на връчването на годишните награди на изложението. Отличия ще получат най-добрите туроператори за входящ и изходящ туризъм, най-добрият иновационен продукт в областта на туризма, както и успешно реализирана инвестиция, свързана с подобряването на околната среда. Награда ще има и за провеждане на последователна политика за развитие на туристическа дестинация. Пред Радио България Вихра Огнянова сподели как се променя изложението през годините и какво включва съпътстващата програма:

Участниците променят много сериозно визиите и съдържанието на щандовете си. Прекрасни щандове се правят, които са много модерни и различни. Правят се много презентации, промоции. Изложението расте благодарение на това, че участниците искат да се представят по все по-добър начин. Съпътстващата програма също е много богата. Най-новите тенденции в онлайн маркетинга ще бъдат представени като част от нея. Неслучайно в рамките на „Ваканция и Спа Експо“, на 15 февруари, Министерството на туризма ще проведе една от най-важните дискусии за дигиталната трансформация в бранша.

Дигиталната трансформация е от ключово значение за устойчив икономически растеж, но за да се случи тя е нужно да подобрим своята дигитална грамотност. Преди година или две това изискваше време и желание. Днес желанието се превръща в задължение, тъй като, ако не се приспособим към променените в света около нас, ще останем завинаги в миналото. Именно затова е нужно активно да се работи в тази насока, а дискусиите по темата да станат по-задълбочени и да доведат до реални решения и практически ползи. 

Още от рубриката

Туристическият район „Южно Черноморие“ е вече факт

Кметове на 12 общини от региона на Бургас се обединиха около създаването на туристически клъстер, който да подпомага развитието на туризма в региона. Работата по създаване на район „Южно Черноморие“ започва през 2016 г , като отговор на заложената в..

публикувано на 21.04.18 в 09:05

Започва международното изложение „Културен туризъм“ във Велико Търново

От 19 до 21 април   2018 година Велико Търново е домакин на традиционното за старопрестолната столица международно туристическо изложение „Културен туризъм“. Тазгодишното 15-о издание ще се проведе в двореца на културата и спорта „Васил Левски“,..

публикувано на 18.04.18 в 11:08

Иновация за туристи – аудио устройства за градски екскурзии очакват гостите на България

България привлича все повече чуждестранни туристи, а благодарение на нискотарифните авиокомпании малко познатата доскоро София става все по-достъпна. Млади хора, нарамили раници, разглеждат забележителностите на българската столица и от 17 април за тях..

публикувано на 17.04.18 в 11:28