Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Българският производител на състезателни автомобили SIN Cars планира разширяването си на пазара на електромобили

Снимка: sincars.co.uk

Производителят на спортни модели, който се съревновава с доказани марки в този сегмент, като Porsche, Aston Martin и Maserati, планира да продава мултифункционален малък градски автомобил, който да се използва за куриерски и таксиметрови услуги и превози. Според собственика на Sin Cars Росен Даскалов„европейските градове имат нужда от такъв тип транспорт. Градските центрове скоро ще бъдат затворени за дизелови коли. Китай е далеч, а ние можем да предложим по-добро качество“. Компанията, която произвежда около 50 състезателни автомобила годишно за клиенти в САЩ, Южна Америка и Австралия, планира да прехвърли 40 процента от акциите си на ново дружество, което ще финансира производството на градските електрически возила. Очаква се проектът на българската компания да бъде представен на автосалона в Женева през следващата година под името L-City, а серийното му производство да започне през 2020 година.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

ГЕРБ предлагат продажба или спиране на газопровода „Балкански поток“

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов заяви, че партията му би подкрепила спиране или приватизация на газопровода "Балкански поток". Повод за изказването му е предложението на „Продължаваме промяната - Демократична България“ (ПП-ДБ) за създаване на временна..

публикувано на 03.04.24 в 15:09

Натрупаната инфлация за последните 3 години е 30%

Националният статистически институт (НСИ) очаква висока оценка от проверката на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР), каза пред БНР председателят на НСИ доц. Атанас Атанасов. До края на април ще има доклад и юни се очаква да..

публикувано на 31.03.24 в 16:03

53% от интернет потребителите в България са онлайн купувачи

53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра. Голям тласък на електронната търговия у нас е дала Covid пандемията. Това съобщи Жанет Найденова от..

публикувано на 28.03.24 в 23:05