Производителят на спортни модели, който се съревновава с доказани марки в този сегмент, като Porsche, Aston Martin и Maserati, планира да продава мултифункционален малък градски автомобил, който да се използва за куриерски и таксиметрови услуги и превози. Според собственика на Sin Cars Росен Даскалов„европейските градове имат нужда от такъв тип транспорт. Градските центрове скоро ще бъдат затворени за дизелови коли. Китай е далеч, а ние можем да предложим по-добро качество“. Компанията, която произвежда около 50 състезателни автомобила годишно за клиенти в САЩ, Южна Америка и Австралия, планира да прехвърли 40 процента от акциите си на ново дружество, което ще финансира производството на градските електрически возила. Очаква се проектът на българската компания да бъде представен на автосалона в Женева през следващата година под името L-City, а серийното му производство да започне през 2020 година.
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов заяви, че партията му би подкрепила спиране или приватизация на газопровода "Балкански поток". Повод за изказването му е предложението на „Продължаваме промяната - Демократична България“ (ПП-ДБ) за създаване на временна..
Националният статистически институт (НСИ) очаква висока оценка от проверката на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР), каза пред БНР председателят на НСИ доц. Атанас Атанасов. До края на април ще има доклад и юни се очаква да..
53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра. Голям тласък на електронната търговия у нас е дала Covid пандемията. Това съобщи Жанет Найденова от..
Депутатите от енергийната комисия в Парламента замразиха либерализацията на тока на едро за една година. Според действащия закон тя трябваше да се случи..