Непростимо предателство или терапия за освежаване на връзката е изневярата? По темата на „Клуб Петък” още: Анкета: Кога бихте простили и продължили напред, от кого и как предпочитате да узнаете и как да познаем сигналите, че половинката ни изневерява?..
Има ли истински и кои са лъже-пророците? „Клуб Петък” в търсене отговор на въпроса: Съществува ли така наречената индустрия на ясновидци и гледачки. Водещата Розалина Чернева и нейният опонент Христина Димитрова ви предлагат аргументи, че има доказани..
„За" и „против” камерите на пътя е темата на утрешното издание на предаването „Клуб Петък” по Радио Шумен. Има ли ефект от видеокaмерите по улиците на Шумен? Имат ли камерите възпитателен ефект? Ще стреснат ли нарушителите?..
Ще усее ли и този път древната максима „Разделяй и владей”? Ще овладеят ли политиците протеста, като го разделят на бедни и богати, на красиви и грозни, на образовани и необразовани, на столица и провинция, на българи и турци, на леви и десни, на..
Как и за какво протестираме ние, как и за какво протестират те? Водещ: Юлия Христова.
За турския език в училище. Да бъде ли признат от българското законодателство за общообразователен предмет и да се изучава не по избор, а задължително от децата от турски произход? Какви са проблемите при изучаването на майчин език? Какво означава, че..
Темата на „Клуб Петък“: новото правителство и от какво всъщност имаме нужда? Водещ: Юлия Христова
Какво демотивира хората? Защо половината от българите не отидоха до урните на 12 май и оставиха друг да избере вместо тях? Кое е по – достойно – да гласуваш с резерви, с омерзение или да не гласуваш? По тези и други въпроси в студиото на „Клуб Петък” по..
„Шоуто на политиците – как протича предизборната кампания у нас” – е темата на днешния „Клуб Петък“. Дните на предизборна агитация, народът нарече „месецът на дъвките и локумите”, но какви „дъвки” и какви „локуми” ни предлагат предизборните кампании на..
„За гражданското образование и има ли го в българското училище” е темата на днешното издание на „Клуб Петък”. Как младите хора участват в управлението на собственото си училище? Защо е важно да познават правата и задълженията си? Как се формира активно..