А това чудо се случва в един много деликатен момент, в който целият град е изтърбушен от екипите, които изграждат интегрирания план за водния цикъл на града. Но всички в града под Околчица стискат зъби, защото вярват, че все някога и по малките улички ще бъдат поправени пораженията от голямото копаене. Затова не бива да звучи странен вопълът на врачани за по-добри условия на живот в градската среда. Неслучайно липсата на подобни условия накара жителите на врачанския квартал "Кулата" да предупредят, че ако до 15 септември не им оправят улиците, ще се вдигнат на бунт. Това действие също прилича на предизборно, но е факт, че жителите на квартал "Кулата" също им се иска да карат по асфалтирани улици."
Ремонтът на врачанските улици се посреща нееднозначно от хората. Тъй като през последните 25-30 години подобно мащабно асфалтиране не е имало, някои врачани го посрещат подозрително, а други настояват ремонтът да продължи и от централните пътни артерии да се пренесе към по-малките улички.
"Всички сме много доволни от това, че улиците ни се асфалтират. Всичко, което се случва с врачанските улици най-сетне е много хубаво. Вярно е, че сега много често се чува рев на мотори, тъй като волните ездачи нямат търпение да се нарадват на новия асфалт. Но честно казано предпочитам рев на мотори пред глухото дрънчене на ламарини или пукота на счупени амортисьори" - казаха врачани в анкетата на Жоро Александров по темата днес.
Не е розово положението обаче във Видин. Продължават тук и там изкопните работи по водния цикъл на крайдунавския град и никой не знае какво всъщност се случва. Различни слухове се носят сред видинчани за това, че парите са свършили и всичко ще остане така, както е в момента- разкопано и занемарено.
Една от възловите улици в града е в безобразно състояние и никой нищо не прави по въпроса. Живеещите на улица "Екзарх Йосиф" от кръговото движение на блок "Кокиче" до парк "Нора Пизанти" се обединиха и организираха протестна подписка за справяне с положението.
Повече по темата можете да чуете в звуковия файл.
В навечерието сме на официалния старт на предизборната кампания, с която ще започне и обратното броене към 9 юни, когато ще гласуваме на националните и европейските избори. Как ще се отрази натрупаното недоверие в изборния процес, засилило се от честите избори, от още по-честите промени в Изборния кодекс и информационната война по машинно-хартиенния..
За никого не е тайна, че учителската професия има висока обществена стойност. Работещите в сферата прекарват много часове в преподаване, носят отговорност за ученици и често са натоварени с административна дейност. Бързата промяна в начина на работа заради пандемията допълнително доведе до натоварване при тях. Ако учителите не получават подходяща..
На 9 юни ще отидем до урните за поредните предсрочни парламентарни избори и за народни представители в Европейския парламент. Официално предизборната кампания ще започне на 10 юни, но неформално тя стартира веднага след като падна кабинетът Денков. В последните дни сблъсъците между основните парламентарни сили са фокусирани върху служебния кабинет на..
Сигурността и достъпността на енергията са важна предпоставка, за да имаме конкурентна европейска индустрия. Това заяви председателят на УС на Асоциация на индустриалния капитал в България Васил Велев на конференция на тема "Устойчива и ефективна енергийна система за стабилна и сигурна икономика", която се проведе в София. Проявата беше..
Българските граждани вече могат да използват информационната платформа "Енергия за гражданите в България" , насочена към подпомагане на развитието на енергийните общности . Платформата е резултат от близо 3-годишна работа на европейския проект SHAREs. За България тя се изпълнява от Черноморския енергиен изследователски център, а координатор е..
Село Вещица ни посреща със свежест, чистота, зеленина и песен на пойни птички . Това е населено място, което не може да бъде забравено. Първо поради името си, което е наистина необичайно и второ, когато дойдеш в него, оставаш завинаги запленен от прекрасната природа. Чистота, спретнатост, свежест струи от накацалите къщички. Макар и семпли, те..
България вече няма да бъде една от двете страни в Европа с максимално допустима скорост на движение от 140 км/ч по магистралната мрежа. Скоростта по аутобаните ще бъде свалена до 130 километра със закон. В правителствения законопроект се предвижда въвеждане на наказания за нарушаване на средната скорост. Възможно ли е да се намали пътнотранспортният..