Българско национално радио © 2020 Всички права са запазени

Планирани прекъсвания на електрозахранването и друга информация на "ЧЕЗ България" ЕАД и на ЧЕЗ "Електро България" АД

| обновено на 30.03.20 в 10:35

Уважаеми колеги,

От 15.03.2020 г. „ЧЕЗ Разпределение България“ АД преустанови планираните дейности по електроразпределителната мрежа на обслужваната от дружеството територия в Западна България, които изискват прекъсване на електрозахранването. Компанията извършва единствено аварийни и превантивни ремонти по мрежата по спешност и в условия на извънредно положение, за да поддържа надеждна и качествена услуга за българските граждани, голяма част от които работят и учат от вкъщи.

За сигнали за липса или влошено качество на електрозахранването, използвайте информационна линия 0 700 10 010; имейл: klienti@cez-rp.bg; контактна форма „Пишете ни“ на сайта на дружеството.


15.03.2020

ЧЕЗ ПРЕУСТАНОВЯВА ПЛАНИРАНИТЕ ДЕЙНОСТИ ПО ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛИТЕЛНАТА МРЕЖА

Дружествата продължават да обслужват клиенти чрез имейл и телефон, организацията на работа на клиентските центрове се променя

Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение на територията на Република България, „ЧЕЗ Разпределение България“ АД спира планираните дейности по електроразпределителната мрежа. За осигуряване непрекъснатост на електрозахранването за хората, които работят от вкъщи, ще се изпълняват само неотложни дейности по поддръжка и ремонт на мрежата.

С цел ограничаване разпространението на  вирусни инфекции, компаниите от Групата на ЧЕЗ в България предприемат и мерки за защита на своите клиенти и служители, като временно променят организацията на дейността на клиентските си центрове. Превантивните мерки влизат в сила считано от 16.03.2020 г. и са инициирани във връзка с разпоредените със заповед на министъра на здравеопазването противоепидемични мерки на територията на страната и препоръките на Националния оперативен щаб.

Обслужването на клиентите на дружествата от Групата ЧЕЗ в България ще се осъществява основно по имейл и телефон. Компаниите обявяват каналите си за комуникация: имейл адрес klienti@cez-rp.bg за ЧЕЗ Разпределение България,  info@cezelectro.bg  за ЧЕЗ Електро България и денонощна информационна линия 0700 10 010 за двете дружества. Информация за размер на дължими суми и смущения в електрозахранването може да бъде получена чрез същите канали.

Центровете за обслужване на клиенти ще работят с клиенти от 09:00 ч. до 15:00 ч. от понеделник до петък. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

Създадена е организация за обслужване клиентите във възможно най-кратки срокове. Компанията призовава за разбиране при евентуални забавяния, породени от създалата се обстановка. Здравето на клиентите, служителите ни и техните близки е с най-висок приоритет.

Ръководството на ЧЕЗ  следи ситуацията и при промяна на превантивните мерки ще информира своевременно своите клиенти.

ЧЕЗ напомня, че компанията предлага разнообразие от  електронни услуги. За плащане на сметки клиентите могат да се възползват от безкасовите начини за плащане:  по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard.

Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената. След регистрация проверката на задължения се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугата може да се заяви и онлайн на www.cez.bg

Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“.

В „Е-услуги“ клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и др.

Пресцентър на ЧЕЗ в България

е-mail: communications@cez.bg





СРОКЪТ ЗА ЗАПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИТЕ ЗА ТОК НА БИТОВИТЕ КЛИЕНТИ НА ЧЕЗ ЕЛЕКТРО Е 20 ДНИ

Клиентите имат възможност да се регистрират за безплатната услуга sms проверка на сметка

„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на своите битови клиенти, че срокът за заплащане на дължимата сума за консумирана електроенергия, след издаване на фактурата за потребление, е 20 дни.

Във всяка фактура за консумирана електроенергия, издавана от „ЧЕЗ Електро България“ АД /отдолу на фактурата, в секция „Важна информация“/ се съдържа информация за сроковете за плащане на дължимите суми.

При забавяне на плащането на дължими суми за консумирана електроенергия клиентите на дружеството се уведомяват по телефон, електронна поща или писмо на хартиен носител.

„ЧЕЗ Електро България“ АД информира и със sms клиенти, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената. След регистрация проверката на задължения се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077. Всички разходи по изпращане на информативните sms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугата може да се заяви и онлайн на www.cez.bg.

Всеки клиент на „ЧЕЗ Електро България“ АД има избор как да получава фактурата си за консумирана електроенергия – по пощата, на хартиен носител, до подаден от клиента адрес, като фактурите се доставят до 7 дни от тяхното издаване или по електронна поща до подаден от клиента актуален имейл адрес, след регистрация за услугата. Електронните фактури се доставят на имейла на потребителя до 24 часа след издаването им.

Информация, свързана с издаването и получаването на фактури, начини на доставка и възможности за плащане, както и за заявяване на услуги потребителите могат да получат на телефонна линия 0700 10 010, уеб сайт www.cez.bg, имейл info@cezelectro.bg.

Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

е-mail: parvoleta.miteva@cez.bg



  

12.03.2020

ЧЕЗ ЕЛЕКТРО ПОДАРИ 45 СМЕТКИ ЗА ТОК

Клиенти, заявили получаване на фактура за електроенергия от каса на Изипей, вместо по пощата, спечелиха по една безплатна сметка

Вече са известни всички 45 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД, спечелили като награда стойността на последно платената от тях фактура за електроенергия. Те се включиха в кампанията „45 безплатни сметки“, като подадоха заявление за получаване на хартиената си фактура в каса на Изипей, вместо по пощата. Право на регистрация в кампанията, проведена от 7-ми до 28-ми февруари 2020 г., имаха клиенти, които не използват електронна фактура. Късметлиите са от 17 различни населени места на територията на Западна България - с. Балканец, гр. Благоевград, с. Бохот, гр. Бяла Слатина, гр. Враца, гр. Гоце Делчев, гр. Дупница, гр. Ихтиман, гр. Кюстендил, гр. Летница, гр. Ловеч, гр. Пирдоп, гр. Самоков, гр. Сандански, с. Сливек, гр. София, гр. Троян.

Приемането на заявления за получаване на месечната фактура за електроенергия в офис на Изипей продължава през цялата година. Това е напълно безплатна услуга за клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Фактурата е в оригинал и е валиден данъчен документ. Клиентът получава фактурата си лично, а защитата на личните му данни е гарантирана от стриктното спазване на законовите изисквания за тази дейност от служителите на ЧЕЗ Електро и Изипей.

От старта на услугата до момента над 1 300 клиенти подадоха заявления за ползването й. За повече информация за услуги и кампании на „ЧЕЗ Електро България“ АД – информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД е достъпна на номер 0700 10 010, на имейл: info@cezelectro.bg, както и в 30-те центрове за обслужване на клиенти на територията на Западна България.

Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

е-mail: parvoleta.miteva@cez.bg



08.03.2020

ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ПОВИШАВА СИГУРНОСТТА НА ЕЛЕКТРОЗАХРАНВАНЕТО НА 10 000 ПОТРЕБИТЕЛИ В ЮГОЗАПАДНА БЪЛГАРИЯ

Компанията модернизира 3 възлови подстанции в региона

ЧЕЗ Разпределение България изпълнява проект за повишаване на сигурността на електрозахранването на близо 10 000 потребители в Югозападна България чрез модернизация на три възлови станции в общините Бобошево, Дупница и Благоевград. Модернизацията на възлови станции „Слатино“ и „Дупница-Център“ приключи в края на миналата година. Тя направи по-надеждно захранването на 9 населени места – Слатино, Боровец, Бураново, Крумово, Драгоман, Църквище, Фролош, Мурсалево и гр. Дупница. В двата проекта са вложени общо 375 хиляди лева. Предстои да започне и модернизацията на възловата станция в благоевградския квартал „Еленово“, която ще осигури по-надеждно захранване на над 5000 потребители.

До края на годината ще бъдат модернизирани още осем възлови станции в Западна България. Те се намират в общините на Софийска област - Ботевград, Правец и Костинброд; районите Кремиковци и Панчарево на Столична община; в община Мездра, Врачанска област; община Ловеч и във видинската община Димово. Общо за реализацията на тези проекти през годината ЧЕЗ Разпределение ще вложи около 2 млн. лева.

Модернизацията повишава сигурността на захранването и възможността за бързо презахранване на клиентите с електроенергия в случай на авария. Тя се състои в монтирането на ново енергийно оборудване и въвеждането на дистанционно телемеханизирано управление.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg





ЧЕЗ Е ОТЛИЧЕНА КАТО ДЪЛГОГОДИШЕН И ЗНАЧИМ ПАРТНЬОР НА SOSДЕТСКИ СЕЛИЩА

За своя принос към каузата за подкрепа на деца в риск, ЧЕЗ България получава поредна награда

ЧЕЗ България получи отличие за дългогодишен корпоративен партньор на SOS Детски селища България по време на специална церемония, в която бяха наградени най-значимите партньори на благотворителната организация. На събитието беше отбелязана и 30-тата годишнина на SOSДетски селища, в присъствието на висши мениджъри на корпоративните дарители.

„ЧЕЗ има дългогодишна програма за подкрепа на младите хора в България. Чрез множество инициативи подпомагаме както децата в нужда, така и талантливите младежи, ученици и студенти. Това е не само корпоративна, но и наша лична кауза.“, заяви Зорница Йорданова, директор „Продукти и покупка на електрическа енергия“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД.

ЧЕЗ подпомага младите хора чрез спонсорства, дарения и доброволчески инициативи. Всяка година се провежда конкурсът „Стани стипендиант на ЧЕЗ“, чиято цел е да подпомогне най-талантливите дванайсетокласници в професионалните гимназии в Западна България. Вече две години се предоставя и стипендия на студенти, а през 2019 година бе връчена и първата стипендия за деца, лишени от родителска грижа.

Служителите на компаниите от Групата ЧЕЗ в България също редовно организират доброволни дарителски инициативи, средствата от които предоставят на организации, полагащи грижи за деца в нужда. През миналата година служителите дариха над 3500 лева на фондация „За нашите деца“.





Галерия

Вижте още

140 720 киловатчаса подари „ЧЕЗ Електро България“ АД на клиенти, регистрирали се за електронна фактура през юни

С над 7-те хиляди нови регистрации, броят на използващите безплатната услуга вече надмина  431 000      Клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД, които оценяват удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура, вече са 431 298 .      От тях 7 036 се регистрираха за услугата по време на кампанията „20 kWh..

публикувано на 26.07.19 в 09:43