БЧК намалява стреса у притеснени хора с конфиденциални чат консултации

| обновено на 31.03.20 в 10:25
Разговор с Деница Баръмова, директор на Български младежки червен кръст

За да отговори на нуждите на обществото в условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията Covid-19 и повишеното ниво на стрес, Българският Червен кръст стартира нова услуга - национален онлайн чат.

На уебсайта на организацията, близо 30 специалисти по психосоциална подкрепа от цялата страна всеки ден от 10.00 до 12.00 ч. и от 15.00 до 17.00 ч., както и от 20.00 до 22.00 ч., предоставят безплатна и конфиденциална подкрепа на хората, които са вкъщи и изпитват затруднения при справянето с настоящата обстановка, и които имат възможност да споделят своите притеснения и безпокойство.

Всеки, който има нужда от подкрепа, може да пише в чата във всеки един момент, а екипът, предоставящ услугата, ще отговаря в рамките на посочените часове.

Професионалистите от БЧК ще предоставят и информация за дейностите на организацията, насочени към нуждаещите се граждани по време на извънредното положение, както и за мерките на правителството относно ограничаването на разпространението на коронавируса.

„Не сме работили в такава ситуация, но сме готови за всякакви въпроси. Най-важната цел е да намалим стреса у хората“, уточни пред Радио София Деница Баръмова – директор на Български младежки червен кръст.

Чуйте разговора на Петя Зунгорлиева.

Още от Вашият глас