Час или два без коронавирус преди лягане

На фона на всички тревоги, породени от пандемията от новия коронавирус, за мнозина вероятно е трудно да се отърсят от тях по вечерно време и да се отдадат на качествена почивка през нощта. Британският експерт Джеймс Уилсън предлага няколко съвета за подобряване на съня, цитиран от "Дейли стар".

Една от препоръките е поне час преди лягане да си осигурим "период без коронавирус". През това време е желателно да избягваме новини или предавания, посветени на глобалната здравна криза, както и да не обсъждаме темата с близките си. Вместо това експертът препоръчва да четем любими книги с леко съдържание или да гледаме развлекателни програми.

Ако вечерта от половин част сте в леглото и не можете да заспите, защото пак сте обхванати от тревоги заради коронавируса, пробвайте да "пренастроите" мозъка си, съветва специалистът:

"Аудио книга, подкаст или приложение за медитация ще отвлекат вниманието ви от безрадостните мисли и ще успокоят пулса ви."

Друга препоръка на експерта е да избягваме дневната дрямка, въпреки изобилието от време, с което разполагаме в условията на изолация:

"Ако нямате навика да подремвате, не се изкушавайте да го придобивате точно сега. Кратките дрямки през деня неминуемо оказват влияние върху вечерното заспиване и добрия сън през нощта".


Още от Шоколад