Невромаркетингът - наука в рекламата

Росица Панайотова разговаря с Станимир Андонов в „Лабиринти на познанието“

Невромаркетингът е модерна научно-изследователска област в която взаимно се допълват постиженията на невронауките и резултатите от анализите, направени при маркетинговите проучвания на пазарното поведение на потребителите и комуникативните възможности на рекламата като въздействие.

В процеса на изследване най-често се използва електроенцефалографията, проследяват се технологично човешкия пулс, кожната проводимост, температурата и редица други показатели, които дават необходимата информация.

Какви са най-съществените изводи, направени от специалистите до момента в областта на невромаркетинга и в какви посоки се очаква да се развие неговият потенциал?

В търсене на отговор на тези въпроси е разговора с доктора по маркетинг Станимир Андонов, известен брандинг консултант и автор на книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика, изследвания“.