Инфлуенсъри на инфлуенсърите

Има няколко основни типа инфлуенсъри
Ния Коцева и Елизабет Лазарова са основатели на Influencer.bg - водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. С над 5 години опит и повече от 500 инфлуенсъра в мрежата си, агенцията осъществява успешни партньорства между брандове и инфлуенсъри за големи международни и локални компании.

“Нашата организация е инфлуенсър в конкретната (инфлуенсърска) среда”, казва Елизабет Лазарова.

Всичко започва от една бутикова ПР агенция, разказва Ния Коцева. С годините обаче от клиентите си разбират, че имат нужда от инфлуенсъри. На срещите между инфлуенсърите и клиентите обаче забелязват, че има разминаване заради неправилна комуникация.

Инфлуенсърите идват от креативен свят, а клиентите са свикнали да използват по-корпоративен език, оттам идва и разминаването в комуникацията, но така се поражда и нишата, която Елизабет и Ния успяват да заемат. “Стартирахме агенцията като предложихме това и на брандове, и на инфлуенсъри и срещнахме желание от двете страни”, обяснява Ния.

“Това, което ние определяме като инфлуенсър е човек, който влияе на мнението на хората, които го следват", обяснява Елизабет.

Има няколко основни типа инфлуенсъри. Едните са известни личности, които се отделят от главните инфлуенсъри. Има и макроинфлуенсъри, това са хора с над 100 хил. последователи, микроинфлуенсъри - под 100 хил. последователи, има и наноинфлуенсъри - хора с малко последователи, които обаче създават съдържание, което се следи.

Още за инфлуенсърите - чуйте в разговора на Александра Илиева в звуковия файл.
Още от Радиокафе