С новата билетна система във Варна може да пътуваме по-изгодно до Златни пясъци

Варна е първият град в България, в  който е въведена изцяло автоматизираната билетна система в градския транспорт, а с приемането от Общинския съвет на наредбата за цените на превозните документи, пътниците могат да избират различно времетраене на билетите, което поевтинява услугата. Това заяви Биляна Якова, ръководител на първата фаза по проекта Интегриран градски транспорт в морската столица. Тя обясни, че вече има целодневен билет, който важи за всички линии, а предплатената електронна карта е с цена 10 лева, но с бонус още един лев. Якова обясни предимството на електронната карта.

Всеки един от пътниците трябва да прецени и да си направи сметка на прекачванията, за да не изтече времето на билета, докато е още в автобуса, защото в този случай трябва да плати още един, обясни Якова. Тя посочи още, че с новите възможности, които билетната система предлага, например вече може да се пътува до Златни пясъци и в рамките на града само с един билет, а стойността на пътуването до курорта да излезе по-малка от 3 лева, както беше досега.

Подробностите чуйте от разговора на Даниела Стойнова с Биляна Якова.

Какъв билет можем да закупим?

1. Билет за пътуване на хартиен носител от МПБ

60 минути - 1,00 лв.

90 минути - 1,50 лв.

120 минути - 1,80 лв.

Целодневен -4,00 лв.

2. Електронен билет за пътуване

60 минути – 1,00 лв.

90 минути – 1,50 лв.

120 минути – 1,80 лв.

Целодневен – 4,00 лв.

3. Извънреден билет за пътуване (системен бон)

60 минути – 1,00 лв.

90 минути - 1,50 лв.

120 минути - 1,80 лв.

Целодневен - 4,00 лв.

4. Билет за нередовен пътник;

60 минути ~ 30,00 лв.

5. Електронна предплатена карта за пътуване 10 лева - 11 часа времепътуване */1 пътуване бонус Картата може да се зарежда с различна сума.

На всеки 10,00 лв. се получава 1 пътуване в рамките на 1 час бонус. 6. Електронна абонаментна карта - Свободна: 1 линия 1 месец - 35,00 лв. Всички линии 1 месец - 50,00 лв. 7. Изгубена повредена от пътника електронна карта - 2,00 лв.

 8. Дефектна карта – подновява се без допълнително заплащане;

При възникване на въпроси, гражданите, ползващи градския транспорт във Варна, могат да се обръщат към ОП "ТАСРУД" на телефон 0700 20 280 или tasrud@mail.bg


Още от Точно днес