Кампания популяризира туристически обекти в Северозапада

Фрагмент от ''Еко Свят'', 29 април 2021 г.

Движение "Северозапазване" от град Кула започна нова кампания- "Северозападът е България". Идеята е известни личности да рекламират туристически обекти от региона.

"Идеята е да наблегнем на по-малките населени места, на самите културно-исторически обекти. Да изработим една карта на тези обекти, на края на годината да съберем всички тези представители на села, градчета и областни центрове в Северозападна България, да направим една конференция, целият туризъм да бъде популяризиран. Вече имаме и първата известна личност, която си хареса културно-исторически обект. Това е Цветелина Маринова от дует "Експоуз", тя си избра крепостта "Кастра Мартис" и вече популяризирането от нейна страна започна още миналата седмица", каза Наско Цанов от организацията.

Цветелина Маринова от дует "Експоуз" е първата популярна личност, която се включи в кампанията "Северозападът е България". 

"Приемам го като лична кауза. Приемам го като нещо, което може да помогне на това не само да се популяризира, но и всички да видим, цялата общественост, от какво има нужда България... Един човек, който е популярен по какъвто и да е начин, той влияе, възпитава, въздейства", коментира Цветелина Маринова.

Още по темата- в звуковия файл.