Кампания за чуждоезична реклама представиха в Кюстендил

 „Елате ни на гости“ или „Да отворим границите“ е кампания за чуждоезична реклама на туристически дестинации в България, която беше представена от инициатора ѝ Анатоли Костов в Кюстендил. 
Идеята на проекта е създаването на аудио-визуално съдържание с цел популяризиране културно-историческото наследство и туристическите обекти в България. В рамките на проекта ще бъде разработено разнообразно мултимедийно съдържание (документални туристически филми, подкасти и други) съвместно с блогъри от чужбина, които разполагат с хиляди последователи в социалните мрежи. 
Авторите на идеята отправят покана към общини и туристически организации, които са заинтересовани да популяризират населеното си място или туристическия обект сред чуждестранна аудитория. 
„Време е да отворим границите си и да покажем на света уникалното ни културно наследство“, каза Костов.

Още от БНР уеб