Вашите сигнали остават "глухи" за институциите, сблъскали сте се с проблеми или пък сте станали свидетели на интересна история, която искате да разкажете.

Вече има как – на специална платформа в сайта на БНР очакваме вашите снимки, видеа и кратко описание.

Пишете ни на "Подай сигнал", а нашите репортери ще направят проверка и ще разкажат в ефира на БНР, ще го покажем във "Вашият сигнал" на сайта ни и в социалните мрежи.

От НЗОК отчетоха близо 15 хил. консултации през горещия им телефон за 2017-а

Снимка: БГНЕС

Близо 15 хиляди телефонни консултации са направени през 2017 година на "горещия телефон" на Националната здравноосигурителна каса. Това е първият безплатен номер за граждани в страната, припомнят от Касата.

На номер 0800 14 800 всеки работен ден гражданите търсят информация по въпросите на здравеопазването и здравното осигуряване.

Времетраенето на една консултация е 5 минути, след което връзката автоматично прекъсва. В случай че за определените 5 мин. не е предоставена необходимата информация, телефонът може да се избере отново. 

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!