Instagram ще позволи на потребителите да публикуват видеоматериали с продължителност до 1 час, пише The Wall Street Journal. Според публикацията собственикът на „Инстаграм“ Facebook проучва възможностите да увеличи продължителността на видеоматериалите. Сега могат да се публикуват видеоматериали, които са до 1 минута.
Ще могат да се качват видеоматериали във вертикален формат, който в момента се използва от Instagram Stories. С него потребителите могат да качват видеоматериали с продължителност до 15 секунди, които след това са достъпни в течение на 24 часа.
Засега не е ясно дали по-дългите видеоматериали ще могат да се качват само Instagram Stories или на цялата мрежа.
Instagram стартира през октомври 2010. През 2012 беше купен от Facebook за $1 млрд. В края на 2017 мрежата имаше повече от 800 милиона регистрирани потребители.