Цветанова поискала да подаде сигнал в Центъра за обслужване на граждани, но помолила името и адресът и да бъдат на отделен лист, защото според сега действащите правила в общината жалбата ще бъде предоставена на служителя, от който се жалва, за да може да той да ѝ отговори. Жената е категорична, че Законът за защита на личните данни се забранява общината, на която тя предоставя данните си, да ги предоставя на трето лице - фирмата „Тролейбусен транспорт“.
Красимир Иванов - директор на дирекция „Административно обслужване“ в община Плевен обаче е категоричен, че жалбата трябва да съдържа три имена, адрес, телефон и електронна поща за обратна връзка, тъй като в противен случай сигналът се счита за анонимен и не би следвало администрацията да даде ход на процедурата по разглеждане на такъв сигнал. В общината получават десетки жалби и сигнали всеки ден, особено след появата на безплатно мобилно приложение, коментира той.
„Кметът на общината е предприемал действия и по анонимни жалби и сигнали, особено когато те касаят и застрашават живота и здравето на определени лица от града и общината“, допълни той, но призова хората да стоят зад сигналите си „със своето име, адрес и телефон, за да може да бъде пълноценна преписката, да се даде ход, а когато има необходимост от допълнителна информация и уточнения, да можем да ги потърсим и да получим тази информация“
Управителят на фирмата „Тролейбусен транспорт“ инженер Ангел Несторов пое ангажимент да поиска обяснение от контрольора и да ни информира за предприетите мерки, ако се налагат такива.