За първи път от повече от 10 години Coca-Cola пуска напитки с нови вкусове – на ванилия и портокал, се съобщава в пресрелийз на компанията. В САЩ продажбите започват от 25 февруари и ще бъдат в два варианта – със захар и без.
Обновяването е първо от 2007 година насам, когато „Кока кола“ пусна напитка с вкус на ванилия.
През 2018 компанията разшири гамата си Diet Coke, изкарвайки на пазара напитки с вкус на лимон и червен портокал и успя да увеличи пазарния си дял при диетичните напитки.
Директорът по иновациите Кейт Карпентър коментира, че възможностите при вкусовите разнообразия са големи.
Продажбите на газираните напитки на Coca-Cola през четвъртото тримесечие са нараснали с 2 % главно благодарение на успеха на Diet Coke и Coke Zero Sugar.
В понеделник акциите на компанията са се повишили с 0,4 %, показват данните от борсовата търговия.