Eмисия новини
от 09.00 часа

Мислете сега

Кристина Домозетова, Любомир Аламанов и Михайлина Павлова (отляво надясно)
Снимка: Здравко Петров

Eдна ПР кампания, организирана от Движението за национална кауза (ДНК) за увеличаване на прираста на населението, раздели хората на такива, които казаха „не може така“ и на такива, които бяха категорични: „стига с тези феминистки изцепки“. Кампанията се нарича „Направи го сега“ и е насочена към три целеви групи – млади мъже и жени и бабите, като важна част от създаването на поколение, защото без тях не може в България.
„Чашка С без силикон“, „Бащинството те прави много по-привлекателен“, „Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган“, „Селфитата с деца събират повече лайкове“ – са посланията на кампанията на ДНК, които предизвикаха дебати в обществото.
За социалните измерения на това да имаш и да отглеждаш деца в България, разговаряме в „Мрежата“ с Кристина Домозетова, която миналата седмица направи едно солово шоу пред офиса на ДНК, за да изрази недоволството си от ПР кампанията на ДНК.
Разговаряме и с Любомир Аламанов, ПР специалист, който нарича себе си „професионалист от старата школа“ и който много елегантно се намеси в този скандал, изказвайки мнението за ПР кампанията, подготвена от негови колеги.
Къде да търсим смисъла в съдържанието ѝ?
Чуйте в звуковия файл


Новините на БНР - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт.
Още от