Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

#стигамрънка – кампанията, която иска да ни накара да спрем да се оплакваме и да започнем да действаме

Виктория Добринова, Нина Цанева и Емил Томов
Снимка: Светла Тодорова

В студиото на „Нашият ден“ гостуваха Емил Томов и Виктория Добринова от Career Show, които ни разказаха повече за социалната кампания #стигамрънка, която бе обявена в началото на тази седмица. Зад кампанията застанаха редица известни български личности – актьори, влогъри, журналисти, предприемачи и представители на бизнеса. Посланието на кампанията е да „тегли чертата“ на вечното мрънкане и да бъдат призовани онези, на които им е писнало да чуват как „нищо не може да се оправи“, да действат за своето развитие и за това на страната ни.

Организатори на инициативата са екипът на Career Show 2019 – експото за квалифицирани кадри, което ще се състои на 10 септември в „Арена Армеец“.
„Идеята се зароди, когато започнахме да работим по организацията на Career Show 2019. Ние сме екип, който вижда възможности за развитие в страната ни и искаме повече хора да погледнат през нашата призма. Именно в работата ни се срещаме с компании и кандидати, които също са пример за силата на това да действаш, да си поставяш цели и това логично дава резултати. Точно тези добри примери ни насърчиха да кажем #стигамрънка и да предадем тази вълна напред“, споделя Емил Томов, Event Manager в Career Show.
Само за ден видеото на кампанията достигна над 100 хил. гледания и над 2000 споделяния в социалните мрежи. Много хора се присъединиха и отправиха своя призив към приятелите си.
Към тях се присъединяваме и ние от екипа на „Нашият ден“.
Повече за кампанията можете да научите от прикачения файл.




БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна