Американската марка за бельо „Викторияс сикрет“ обяви, че отменя годишното си модно шоу, което обикновено привлича милиони телевизионни зрители, предаде АФП. Причината за решението са критики и слаби финансови резултати.
„Не виждаме значителен материален ефект върху краткосрочните продажби след излъчване на шоуто“, посочи Стюарт Бъргдорфър, финансов директор на компанията майка „Л Брандс“.
Шоуто стартира през 1995 г. и бе мащабно поп културно събитие. Миналата година обаче имаше едни от най-ниските рейтинги и привлече критики, че е сексистко, остаряло и че му липсва разнообразие.
През 2018 г. имаше и яростни реакции на интервю във „Воуг“ с тогавашния шеф на маркетинга Ед Разек, който заяви, че транссексуални модели не трябва да бъдат част от шоуто.
По-късно той се извини, а тази година напусна компанията.