В този жанр можеш да ползваш всички изразни средства, които владееш като изпълнител - музика, пеене, танц, но отговорността е много по-голяма, заяви пред Радио София Орлин Павлов. Той припомни, че кастингът за мюзикъла е бил изключително тежък, а видеозаписът от него дори е бил изпратен в Англия, за да получат одобрение кандидатите.
Има много артисти от ансамбъла, които играят по две преставления на ден, когато са сериите. Най-хубавото, обаче, е, че всички участници в мюзикъла вършат своята част от него с желание и ентусиазъм, независимо дали е седмо представление за четири дни, добави Влади Михайлов.
През май в Софийската опера ще продължат представленията на "Клетниците". Сагата по музика на Клод-Мишел Шьонберг и либрето на Ален Бублил е най-играният мюзикъл на всички времена. Триумфът му продължава вече 35 години по всички световни сцени – до днес са го гледали над 120 милиона зрители в 52 държави, на 22 езика.
Българската премиера има своята дълга и почти чудата история. Тя започва през 1987 г., когато режисьорът Пламен Карталов е сред първите, които получават правата, и има зелена светлина да постави мюзикъла в България. Липсата на специални микрофони за 60 000 долара осуетява реализацията. Така, няколко десетки месеца преди промените, "Клетниците" заспиват своя български сън, за да се "събудят" 32 години по-късно.
Още за спектакъла - чуйте в интервюто на Мартен и Прея с Влади Михайлов и Орлин Павлов.