Каква е цената на безкрайните възможности, които технологиите дават
публикувано на 22.10.20 в 12:00
Серги Сергиев
Снимка: FB страница
Възможно ли е изкуственият интелект да бъде контролиран? Каква е цената на безкрайните възможности, които технологиите дават? Днес търсачките знаят за нас, нашите интереси и потребителски възможности повече от нас самите, а и разполагат с безкраен набор инструменти да моделират желанията ни.
Никога досега продавачите не са имали възможността така добре да познават потребителите си, да научават техните желания и идеи – къде е балансът между свръхпредлагането и личния избор. Доколко допустим е контролът на лични данни и кой трябва да го упражнява?
Един разговор за настоящето и бъдещето на работата с клиенти със Серги Сергиев, основател на Data Science Society и създател на множество идеи за различен подход в актуалните форми на взаимодействието продавач-купувач.
Разговор на Люба Константинова със Серги Сергиев в ''Нашият ден''
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
През последните 10 години Сергиев се фокусира в областите изкуствен интелект, машинното обучение и Data Science. Сериен предприемач и лидер на Data Science Society – доброволческа организация, в която са участвали над 2000 души в международни Хакатони (DATATHON), срещи, летни училища и други събития.
Основател и изпълнителен директор на компанията ShopUp, която прилага Data Science и създава едноименна платформа за анализ на поведението на клиентите в големи търговски обекти. Стартира този бизнес през 2015 г. и сред клиентите му са няколко големи търговски вериги.
Серги Сергиев е и един от съоснователите на стартъпа TICKEY, чиято основна цел е да направи обществения транспорт по-удобен и привлекателен. Компанията започва своето пътуване през май 2014 г. от StartUp Weekend Sofia Mobile, където печели 3-то място и покана за участие в програмата Start it Smart. През декември същата година TICKEY печели инвестиция от акселератора и фонда за рисков капитал Eleven.
Първият си предприемачески опит придобива като съосновател на Operations, компания за email-маркетинг. Идеята да стартира свой бизнес идва по време на обучението му в Австрия, в програмата Executive Master of Business Administration на Виенския университет, WU Executive Academy.