Eмисия новини
от 09.00 часа
Българско национално радио © 2021 Всички права са запазени

Някои от принципите и алгоритмите, с които работят социалните медии

Снимка: Архив

YouTube препоръчва видеа въз основа на търсени ключови думи или абонирани канали. Ако сте създател на видео обаче, може да се възползвате от специална приставка, с чиято помощ да видите най-търсените думи и да снимате на такава тема. Ако видеото е търсено и е с продължителност над 10 минути, излиза по-напред в търсачката.

Това обясни за слушателите на Радио София Костадин Драганов - консултант по социални медии.

YouTube дава възможност за избор на реклами, които да вложиш във видеото си. От този канал създателите могат директно да формират печалба, за разлика от други социални мрежи.

Ако зрителите се дразнят, могат да приложат програмка, с която рекламите да не се виждат.

Въпреки конкуренцията на Instagram, Facebook и други, YouTube е по-различна социална мрежа и не е застрашена от изчерпване или засенчване, убеден е Костадин Драганов.

Facebook се предпочита от потребители, които не искат да се покажат във видео, но тази социална мрежа направи достигането до потенциални почитатели и потребители платено. Покачването на цените за реклама (спонсорирано показване) обаче може да доведе до ограничено ползване на тази мрежа.

В Instagram все още има органично достигане до наши почитатели и приятели, но и до нова аудитория.

С Костадин Драганов разговаря Елмира Джома.
Новините на БНР - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.