Eмисия новини
от 12.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Американската платформа за сравняване на застраховки Insurify открива нов развоен център в София

Новият офис в технологичния хъб на Източна Европа дава възможност на управляваната от българка компания да се фокусира върху иновациите

4
Снимка: Insurify

София, България (13 май, 2021 г.) – Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в София – дигиталната столица на Източна Европа. Това е най-новото постижение на бързо развиващата се компания, която отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите на годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020 г.

Развойният център в София привлече опитен екип от 15 софтуерни инженери и експерти по изкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързо растящи пазари. В близкото минало, екипът беше част от една от най-големите мета търсачки за самолетни билети – Skyscanner. Ръководител на Insurify в София е техническият директор - Константин Халачев, който до неотдавна водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner:

“Отварянето на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана. Радваме се да бъдем част от Insurify и да въздействаме позитивно на нашите потребители, като им помагаме да защитят себе си и семействата си“, споделя Халачев.

Insurify е ръководена от българите: Снежина Захария, която е основател и главен изпълнителен директор на компанията и Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктов директор. Захария създава компанията през 2013 г., след като лек автомобилен инцидент я изправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки. Захария идентифицира неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт, където мигновено и персонализирано сравняваме застрахователни продукти. До момента платформата, чиято цел е да бъде най-предпочитаната и всеобхватна на пазара, е помогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и лесно да изберат застраховката, от която имат необходимост.

„Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез него продължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно и животозастраховане”, каза Снежина Захария, главен изпълнителен директор на Insurify.“Развълнувани сме да привлечем такъв страхотен екип, с доказан опит в машинното обучение и софтуерния анализ на платформи със свръхрастеж. Екипът е висококвалифициран и ще помогне на Insurify да подобри разбирането си за поведението на клиентите“.

Новият офис на Insurify в България илюстрира набраната инерция в развитието на компанията, която продължава разширяването си в световен мащаб и през 2021 г. цели да удвои броя на служителите си в София.

Insurify работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ, Insurify успява да продаде застраховки с покритие на стойност 170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 г. насам.
Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени