Нарочна проверка на Летище София е показала, че „нищо не се е променило към днешна дата“, допълни Тодоров.
„Няма трафик, обслужването на пътниците се извършва бавно, не виждам промени в търговските площи, нито в удобствата за пътниците, които изчакват съответния полет, хигиената не е на достатъчно високо ниво – санитарните помещения просто не искам да ги коментирам.“
Министър Тодоров припомни, че скоро ще изтекат първите 100 дни от ефективната дата на концесията и съобщи, че „санкции ще има такива, каквито са предвидени по концесионния договор“.
Относно държавното предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по случая с морската естакада на Шабла Тодоров поясни, че „в доклада на Агенция „Държавна финансова инспекция“ се констатират данни, че вероятно се касае за индикатори за измама“.
След проверката на прокуратурата могат да се коментират детайли, уточни той.
„Договорът е сключен още през 2014 г. Има констатации, които е направила Държавната финансова инспекция, от които може да се направи извод за преднамерено, невярно или неточно предоставяне на факти относно изпълнението на договора, сключен между държавното предприятие и изпълнителя“, поясни Георги Тодоров.
По казуса с разпоредените проверки за ремонт на вагони и охраната в БДЖ Тодоров посочи, че констатациите, представени от звеното за вътрешен одит, са отправени към АДФИ.
Георги Друмев е новият изпълнителен директор на БДЖ
„НКЖИ работят с пълна сила и пара към днешна дата“, увери още служебният министър на транспорта.
По темата за пътната безопасност Георги Тодоров подчерта, че тази година показателите за жертвите и пострадалите при ПТП са „доста повече, отколкото миналата година“.
Цялото интервю слушайте в звуковия файл.