Огромни опашки от пътници са се оформили на британското летище „Хийтроу“ след проблем с автоматичните машини за проверка на електронни паспорти. На някои пътници се е наложило дори да останат по самолетите. Не се уточнява какъв точно е техническият проблем, но той се е появил и на други летища, като Единбург и Манчестър.
Порталите за паспортна проверка, които са на самообслужване, са блокирали, в резултат на което са се оформили огромни опашки. За да не се утежнява повече обстановката на „Хийтроу“, е било забавено слизането на пътниците от някои самолети.
От летищните власти на „Хийтроу“ съобщиха, че знаят за проблема с електронните портали, които по принцип се обслужват от гранична полиция, която е към на Министерството на вътрешните работи ("Хоум офис").
Говорител на "Хоум офис" заяви за "Скай нюз", че техническият проблем е засегнал няколко летища, но вече е отстранен. Въпреки това дългите опашки по летищата са останали, поради голямото натрупване на пристигащи полети. Много пътници са се оплакали от ужасните условия по опашките и че дори след съобщението за отстраняване на проблема им е отнело 3 часа да стигнат от паспортна проверка до багажно отделение.
От "Хоум офис" са отказали да посочат каква точно е причината за повредата.