Още повече, че голяма част от информациите в интернет са неверни или само копи-пейст. Но и вестниците трябва да бъдат в крак с новите технологии, но също и да разчитат на проврени източници и проверени журналисти", смята Спахийски.
"Когато е нещо е платено като материал, ще се описва, че е платено. Това важи и за политическата реклама ще бъде обозначена в нашите медии.
Но другата важна тема е как пострада свободата на словото. Това става покрай едни грешни и бих казал пандемични практики, които бюрокрацията в ЕС наложи в Европа и това е, че превърна държавите като едни от най-големите рекламодатели в медиите.
Това са по европейските програми, по програмите за комуникации и чрез тези пари се поставиха под контрол много медии и много медии бяха унищожени.
Второто нещо е продажбата на съдържание, особено във вестниците, където няма бързо оборотни реклами. Тогава много хора се изкушават да продават съдържание и да защитават каузи, които са далеч от журналистиката", каза още Спахийски.
Спахийски се надява да се върне имиджа на изданията, които е поел, те да станат крайъгълен камък на журналистиката.
По думите му третата сега предизборна кампания е на нивото Радев срещу всички останали /ГЕРБ, прокуратура и ДПС/ и българинът пак ще направи грешката къде са разделителните линии и ще си гласува за тези, които си обича и досега, смята Спахийски.
Още по темата в звуковия файл .