„ По отношение на президентските кампании, там кандидатите са издигнати предимно от инициативни комитети и те се финансират през дарения и медийни пакети. Според решение на ЦИК стойността на тези медийни пакети е около 850 хиляди лв. Даренията са само от физически лица и са без таван. Така че виждаме оскъдна медийна кампания“, каза още Евтимова.
По думите и сумата за медиите общо за двете кампании е малко над един милион лева . 733 хиляди лева за агитация за парламентарните избори и малко над 305 хиляди лева са отделени за президентските избори", каза още Евтимова.
„Интересно е проявлението на т.нар. В отбор, който мнозина избягват. Но сякаш точно там сега става по-интересно – тези хора сякаш представят едно симпатично реалити шоу, изпускащо парата на надвикването - едно мило представление...
Техните призиви вече не се възприемат като ненормални, както беше преди години, а за симпатични“, смята Стойнев.
По думите му това все повече ни приближава до средновековието и в едни криво разбран плурализъм се дава право на всякакви ненаучни мнения особено сега от кандидати за дупутати особено по темата за ваксините и пандемията.
"В предизборната си агитация кандидат - депутати правят ненаучни внушения за ваксините. Това е тотална безотговорност", каза още Стойнев.
Още по темата в звуковете файлове.