„Практиката е най-добрият учител“ – тази мъдрост е мотото на проекта „Рекламна академия“, за който обединяват за девети път усилия представители на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Платформата за заявяване на участие в студентското състезание вече е отворена и ще бъде активна до 14 февруари или до изчерпване на максималния брой от 180 места.
Условията за участие изискват кандидатите да са студенти или професионалисти в началото на своята кариера в областта на рекламата, комуникациите маркетинга, обясни пред Радио София д-р Росен Мисов, изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите.
Той изтъкна и обясни на какво се дължи уникалността на формата на обучение, както и предимствата на участниците.
Страните - бизнеса и студентите, влизат в кухнята на професионалните процеси, те си взаимодействат, изготвят бизнес казуси, които след това се оценяват, за да се отличат най-добрите.
Индустрията пък така може да открие таланти.
„Нещата се промениха и понякога се случва няколко фирми да се борят за един добър кандидат“, изтъкна д-р Мисов.
Той открои някои от поуките за бизнеса и специалистите от пандемията и промяната в отношенията им към потребителите и клиентите, както и в способите за реклама.
„Рекламна академия“ ще стартира с лекционна част във виртуална среда на 21 февруари. Ще се проведе в хибриден формат до 25 февруари.
Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването ще се състоят отново във виртуална среда на 24 и 25 февруари.
Чуйте целия разговор на Катя Василева.