Студентското състезание „Рекламна академия“ - тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), достигна своето десето издание.
„Това е един от блестящите примери за ползотворно сътрудничество между университет и бизнес. Това не просто един образователен проект, който поднася много знания и развива умения, а сцена за среща на цялата комуникационна индустрия. Среща, в която студенти, рекламодатели и агенции работят заедно, опознават се, формират разбирането си за бъдещето на тази индустрия“, каза доц. д-р Кристиян Постаджиян (▼) , заместник-ректор по учебната дейност в НБУ.
Снимка: Златина Петкова
По думите му, за своите 10 сезона „Рекламна академия“ се превърна в притегателно място за студентите, за които рекламата е призвание. Тук студентите влизат в различни роли, забавляват се, развиват таланта си и дават максимума от своите възможности.
„Най-ценното в този формат е вдъхновението, което студентите намират всеки път, благодарение на лектори, ментори, предизвикателства.“
Мотото на инициативата е „Практиката е най-добрият учител“.
За повече подробности чуйте разговора на Катя Василева.