Индия е една от най-бързо развиващите се икономики в Азия. Със своя огромен пазар е сред важните търговско-икономически партньори на България на Изток. Това заяви министърът на икономиката Божидар Лукарски при откриването на Индийско-българската бизнес камара в София. Сред секторите с висок потенциал според него са хранително-вкусовата промишленост, машиностроенето и автомобилното строителство. Примери за успешни български инвестиции в Индия са смесеното българо-индийско предприятие за опаковане на течен битум край Мумбай и мащабен инвестиционен проект за внедряване на български интернет технологии в Индия. В процес на реализация е и джойнт-венчър между фирми от двете страни за разработка на ИТ продукти в сферата на мобилните апликации и налагането им на индийския и други международни пазари. През последните години двустранният стокообмен между България и Индия се е увеличил значително – от 55 млн. долара през 2005 г. до 218 млн. долара през 2014 г.
53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра. Голям тласък на електронната търговия у нас е дала Covid пандемията. Това съобщи Жанет Найденова от..
Има огромен потенциал за засилване на сътрудничеството с Молдова в областта на търговията със селскостопански продукти. Това стана ясно на среща в София на министъра на земеделието и храните Кирил Вътев и вицепремиера и министър на земеделието и..
Румънска компания „OMV Petrom“, която е част от австрийската OMV изцяло ще оперира офшорния блок "Хан Аспарух". Дружеството поема досегашното участие в концесията за издирване на газ, държано от френската "TotalEnergies“. Информацията е на „OMV Petrom“,..
Румънска компания „OMV Petrom“, която е част от австрийската OMV изцяло ще оперира офшорния блок "Хан Аспарух". Дружеството поема досегашното участие в..
Има огромен потенциал за засилване на сътрудничеството с Молдова в областта на търговията със селскостопански продукти. Това стана ясно на среща в София..
53% от интернет потребителите в България (над 2 800 000 души) са онлайн купувачи, докато през 2018-2019 г. те са били една трета от тази цифра...