Нов информационен бюлетин показва възможностите за туризъм в 7 държави от Черноморския басейн. Представени са 18 туристически обекта, реализирани с финансиране от съвместната оперативна програма на ЕС „Черноморски басейн 2014-2020“. България рекламира атракции като разходка с лодка от Несебър до Бургас и остров „Свети Иван“, посещения на историческите места „Побитите камъни“, Римските терми край Варна и новоизградена туристическа пътека до параклиса „Св. Марина“ край Созопол. Бюлетинът ще се разпространява в интернет платформи и социалните мрежи в България, Гърция, Румъния, Турция, Армения, Азербайджан, Грузия, Молдова, Русия и Украйна.
Бюлетинът може да бъде изтеглен от тук.
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата на нашенския продукт е придружена от мащабна рекламна кампания и името на родопското село бързо..
Старият влек в село Говедарци, община Самоков предстои да бъде модернизиран като четириседалков лифт с капацитет от 1520 души на час. Подобно предложение е внесено в Регионалната инспекция за опазване на околната среда и води – София от компанията..
Река Янтра извира в Стара планина на 1220 м. н.в. и се спуска на север, като лъкатуши през живописни долини и проломи, пресичайки градовете Габрово и Велико Търново. Малко преди да се влее в Дунав, в района на селата Беляново и Новград, като..
През 2009 г. една държавна компания в Шанхай пуска на пазара кисело мляко с марка "Мусилиян", както наричат село Момчиловци в Китай. Появата..