Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Военнослужещи от различни гарнизони на страната ще проведат празнични събития на 25, 26, 29, 30 април и 2 май по повод предстоящия 6 май – Ден на храбростта и празник на Българската армия. Гражданите ще могат да се запознаят с техниката и..
Общо 23 партии и 11 коалиции са подали в Централната избирателна комисия заявления за регистрация за участие в изборите за членове на Европейския парламент от Република България и/или за народни представители. Това предаде БТА, позовавайки се на..
Създава се Съвет за координация на политиките за българите зад граница. Това ще е постоянно действащ консултативен орган към Министерския съвет, реши на второ четене парламентът с промени в Закона за българите, живеещи извън България. Законопроектът..
Близо 400 случаи на коклюш са регистрирани, намираме се в началото на национална епидемия, заяви пред Нова тв главният държавен здравен инспектор Ангел..
В четвъртък , 25 април, през страната ще премине студен атмосферен фронт. Ще вали и прегърми над цяла България. Има условия за градушки. Минималните..
Военнослужещи от различни гарнизони на страната ще проведат празнични събития на 25, 26, 29, 30 април и 2 май по повод предстоящия 6 май – Ден на..