За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Имената на първите туристи, "покорили" Витоша, тяхната екипировка и маршрути на изкачване – с тези и много други любопитни експонати привлича вниманието на столичани изложбата "Туризмът на Витоша – от първите стъпки до днес". Тя е подредена в..
Pаботещите в туристическия бранш в района на Варна се готвят отсега за летния сезон. Съдейки по предварителните резервации, има шанс най-сетне да се достигнат нивата на рекордната за сектора 2019 г., научаваме от интервю с Павлин Косев –..
Районът на Хасково е осеян със свидетелства от хилядолетното му минало, а най-интересните археологически находки са изложени в Регионалния исторически музей на града. Богатият му фонд предлага артефакти от различни исторически пластове – през..