ВАШАТА ИСТОРИЯ ПО БНР

Сигнали, интересни истории, видео, репортажи от Вас, нашите репортери във всяка точка от страната и света.

Пишете ни за всичко, което Ви вълнува! Добавете го в рубриката "Вашата история по БНР".

Нашите репортери ще го разкажат в ефира на БНР и ще го покажат на сайта ни и в социалните мрежи.

Варненец получи сметка за топла вода без да има потребление

| обновено на 28.09.20 в 15:44

Когато чуем за изравнителни сметки  бързо се сещаме за топлофикационните дружества и множеството сигнали за разминаване в сумите. Това се случва предимно в София, засега, до момента във варненското топлофикационно дружество декларират, че няма получени протести срещу такива сметки до момента. В редакцията ни постъпи друг вид сигнал, свързан с неговата дейност, но отново за сметка с дължима сума към Веолия Енерджи-Варна.

Потърси ни Пламен Бобев, който живее в блок отказал се от парното и частично от топлата вода. Но пълно отказване няма, защото съоръженията на ТЕЦ-а остават в домовете им и дължат суми за дялово разпределение. Бобев не ползва и топла вода, но получава сметка за около 270 лв. за топла вода. Подава писмена жалба на 6-ти август и след като не получава писмен отговор в установения 30-дневен срок започнал да търси начини да разбере защо има тази сметка. От дружеството устно му отговарят, че забавянето е поради Ковид-19 и служител в отпуска, разказа Бобев. Как бихте се почувствали, ако отидете в болнично заведение и разберете, че има човек в болнични и затова не могат да ви направят изследвания, попита риторично Бобев:

Това не е единична сметка, а суми за три пъти неосигурен достъп и за услугата дялово разпределение. При неосигурен достъп по Наредбата за топлоснабдяване сме длъжни да начислим служебна консумация. Това коментира за Радио Варна по случая генералният директор на Веолия Енерджи-Варна Денислав Денчев.
На въпрос има ли много подобни сметки за трите месеца извънредно положение, Денчев заяви, че са уведомили своите абонати за четирите възможни начина за подаване на текущите данни на уредите в този период - на платформата за самоотчет на сайта на компанията, на телефона на отчетника, на дононощния колцентър и на фирмената електронна поща. За сградата, в която живее подателят на сигнала, е правено общо събрание, на което е разяснено, че най-лесно би било всяко домакинство да има уреди за дистанционен отчет, каза Денчев. Така главния уред и индивидуалните уреди ще бъдат засечени по едно и също време няма да има такива разлики, отбеляза той.
Наредбата за топлоснабдяването е по-специфична, там всеки който е присъединен се брои за клиент, това че ползва или не ползва е съвсем друга тема, добави генералният директор на топлофикационното дружество във Варна.
 Ето как отговори на поставения проблем генералният директор на Веолия Енерджи-Варна Денислав Денчев:

ВИЖТЕ ОЩЕ

Болка, страх и гняв - история на семейство от Пловдив с К-19

"Несъмнено на хората, работещи в болниците, им е доста трудно, но това, което афишират медиите, как се помага на хората, е съвършена неистина. Ние сме семейство учители и за зла участ ни хвана Ковид...." Така започва разказът, който Мария Стоева  сподели с Радио Пловдив.   Потърсихме я, за да разкаже от първо лице за преживяното. В деня, след..

обновено на 19.11.20 в 14:14

Драма по време на COVID-19

Обществени вълнения се надигнаха от началото на октомври около карантинираните второкласници на шуменското СУ ,,Сава Доброплодни‘‘, чиито родители днес сигнализираха Радио Шумен, че събират подписка и подготвят протестна декларация. Сред децата в изолация е и синът на заместник - областния управител на Шумен Ширин Вели. Според майките и бащите е..

публикувано на 13.10.20 в 16:39

Жена със 100% инвалидност престоя 3 часа на земята пред Дома за възрастни с физически увреждания /снимки/

Наши слушатели ни информираха за недопустимо отношение на социални служители към жена в неравностойно положение.  За случая ни сигнализираха Иван Иванов и Албена Христова, приятели на живеещата от около 2 години в старозагорския Дом за лица с физически увреждания Спаска Ташева, на които жената е гостувала през празничните дни. Връщайки я днес в..

публикувано на 08.09.20 в 16:49

Близо месец жителите на с.Велислав са без вода

Близо месец жителите на сунгурларското село Велислав са без вода.Проблемът е от дълги години, но това лято се е задълбочил заради сушата. Не е осигурена водоноска и хората сами си набавят вода за хигиенни нужди и пиене. Те са изпратили няколко  писма до различни институции, за да бъде намерено решение, сигнал бе получен и в Българското национално..

публикувано на 08.09.20 в 16:11

Видинчани търсят съдействие от Общината - да извози изпочупени панели

Граждани от бл. 21 и бл. 23 в ж.к. "Бонония" търсят съдействие- Община Видин да извози от пространството между двата блока счупени панели, които стоят там от години. Фирма им поискала 1000 лева, но хората нямат възможност да съберат такава сума. Живущите в блоковете сами ще си изравнят и облагородяват пространството. Искат да го направят място за игра..

публикувано на 18.06.20 в 15:27

Родители искат нови съоръжения за детска площадка във Видин

Майки на малки деца ни потърсиха, за да сигнализират за опасно съоръжение на единствената детска площадка в жк. "Бонония" във Видин . Жените обясниха, че са се обърнали към нас, след като нееднократно подавали онлайн известия до Община Видин, но на тях никой не се отзовал. В същото време многофункционалното съоръжение на площадката, намираща се пред..

публикувано на 10.06.20 в 13:46