Какви са правата ни като потребители на туристическа услуга, гарантирани от европейското законодателство
Правата на потребителите на туристическа услуга са гарантирани от европейското законодателство, обяснява директорът на Европейския потребителски център Игнат Арсенов. В случай на пътно произшествие или забавяне на границата, туристическата компания трябва да се погрижи за пътниците като осигури необходимата помощ, храна и напитки за периода на изчакване, максимум до две нощувки в хотел или възможност за транспортиране. При закъснение над два часа превозвачът дължи обезщетение на пътника. Когато има отмяна на пътуването компанията трябва да предложи атернативен маршрут или да възстантови парите на потребителя. Всички тези правила важат в случай, че става въпрос за пътуване на разстояние над 250 километра, уточнява Игнат Арсенов. Автор: Атанас Илиев
-
Интервю с Игнат Арсенов
Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!