Пътуване в Европа
публикувано на 24.08.16 в 17:20
-
''Евранет Плюс'', 24.08.2016 г.
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
"Картата "Пътуване в Европа съдържа актуална информация за 2016 година - за правата на пътниците, за пазаруването през интернет, помощ при наемене на автомобил и проблемите при пътуването, или ако имате медицински проблем, към кого да се обърнете."- обясни Лазаринка Андреева, ръководител на център "Европа-директно Видин".
По-малко от една трета от пътниците знаят правата си. Най-честите жалби са за загубен багаж на туристи, или за закъснение с пътуването, най-често със самолет. Игнат Арсенов от Европейския потребителски център в България, припомня някои от правата ни когато пътуваме:
"При проблеми с пътуването трябва писмено да се оплачат на превозвача и да се изчака отговора в рамките на месец. Винаги могат да се свържат и с Европейския потребителски център, за да ги насочим ако се налага да се продължи жалбата по-нататък. При въздушните превози най-честите проблеми са забавените полети."
Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!